שלום, רכשנו דירה ראשונה מקבלן לפני כשלוש שנים (על הנייר) הדירה תהיה תימסר לנו עוד כחודשיים. על מנת לקבל פטור ממס שבח, האם עלינו להחזיק בדירה 18 חודשים מיום מסירת המפתח או מיום חתימת חוזה הרכישה? אם זה רלוונטי, אציין שברצוננו לשפר דיור (לקנות דירה גדולה יותר).
ממועד מסירת המפתח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב גדי רואי חשבון רבים טועים בנושא חישובי מס בגין שכירות. אין צורך לבחור במסלול של 10% - ניתן להשתמש במסלול הפטור עד כפל התקרה (עד 11,000 ש"ח לערך). במקרה כזה, אפשר להסיר פחת (דיון בעליו...
המשך תשובה