לבעלי 25% בדירה וגם לי יש 25% באותה דירה. אני רוכשת כעת דירה (לבדי). האם יהיה עלי לשלם מס רכישה?
מדברייך עולה כי את ובעלך מחזיקים ב - 50% מדירה, משכך ובהיותכם תא משפחתי פירושו של דבר שרכישת דירה על ידך כמוה כרכישה על ידי שניכם ולכן אם תרכשי/תרכשו דירה נוספת תחוייבו במס רכישה בסך 8% מהשקל הראשון...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל היקר שלום רב. השנה שאותה ציינת היא לא מקרית - בשנה זו עשוי לחול מס היסטורי / מס שבח - בהתאם למועד הרכישה. באחד מהמקרים תשלם הרבה, ובשני מעט מאוד! מומלץ לפנות למשרדנו לייעוץ פרטני ונשמח ...
המשך תשובה