אימי הורישה באופן שווה ל-2 ילדיה (לי ולאחי) דירת מגורים ומטלטלין. טרם הוצא צו ירושה. אחי מכר את כל המטלטלין וחצי מתמורתם אמור להעביר אליי. אני מעוניין בהסכמת אחי שבני ירכוש את חלקו של אחי בדירת המגורים בקיזוז חלקי המגיע לי במטלטלין. אציין רק שבני אינו בין היורשים. מה הדרך הנכונה לעשות זאת מבחינת מיסוי ע"מ לחסוך במיסים? להוציא צו קיום צוואה ע"פ הצוואה המקורית ואז לבצע העיסקה בין בני לאחי, או שאחי יסתלק מחלקו בדירה לטובתי תמורת תשלום ממני בתמורה ואעביר לבני במתנה את החלק שהועבר ממנו או פיתרון אחר?
לא מדובר בשאלה כי אם בבקשת יעוץ משפטי - ואת זה אנחנו לא נותנים במסגרת הפורום, אם תרצה אתה מוזמן לתאם פגישה מסודרת במשרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבנר שלום. אתה תחוב בתשלום מס שבח על כל הדירות, למעט האחרונה שתוכל להצהיר עליה כדירה יחידה. כמובן שיש לבחון את המקרה במלואו על ידי מומחה מיסוי בטרם ביצוע פעולה משפטית. בהצלחה, אושר אלקיים, ע...
המשך תשובה