שלום, אני רוצה לקנות דירות ללא מס רכישה אני קונה אחת בפטור כדירה ראשונה אחר כך אני מעביר אותה לחברה שבבעלותי בתשלום מס רכישה של חצי אחוז לפי סעיף 104 אחר כך אני שוב קונה דירה יחידה הפטור וחוזר חלילה, האם זה נכון? תודה
שלום רב,
ציינת מתווה שמתייחס לקומבינה לכאורה בתשלומי מס רכישה עם זאת התעלמת לחלוטין לתשלומי מיסים נוספים שיחול ויעלו כתוצאה מתדירות העסקאות ואז תחויב במע"מ ובמס הכנסה בנוסף ולכן מוצע להיוועץ עם מומחה מיסוי לפני כל תכנון של עסקה כדי להיות ערים לכל היבטי המס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גדי. הכלל המשפטי החשוב ביותר הוא שתכנון עושים מראש. אם אתה מתכנן לחסוך במס, עלייך לעשות זאת עוד בטרם חתימת ההסכם, ולערוך את ההסכם בצורה שתאפשר לך לשלוט על הנכס הנמכר, ותוך שמירה על זכויותיה...
המשך תשובה