אבי פנסיונר, בעל חצי דירה עם אימי. הוא ירש שליש דירה מאחיו שנמכרה. ושילם מס שבח. הכנסתו קצבת זקנה, ו-3000 ש"ח פנסיה. האם יש מקום לבקש החזר? הירושה מאח רווק שזו דירתו היחידה. האם יש מקום עקרוני לבקש החזר, או שזה לא עומד בתנאי החזר. אציין שלא גר בדירה עצמה של אחיו אם זה חשוב.
שלום רב,
בהחלט ניתן לבחון זכאות להפחתת חבות מס השבח מאחר ושליש דירה שהתקבלה בירושה במקרה זה יכולה עדיין להיחשב כדירה יחידה עם זאת יש לבחון זאת עם עו"ד המתמחה במיסוי מקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. 8 אחוזים מהשקל הראשון. מומלץ לבחון תכנון מס ותכנון עסקי בנדל"ן שכן מבנה הבעלות שלך אינו מיטבי בלשון המעטה. מוזמן ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים....
המשך תשובה