קניתי קרקע והעו"ד לא מצליח לדווח על העיסקה כי השדה למילוי במספר הגוש כותב לו שגוי מה עושה? הוא אומר שאין לא מה לעשות וכבר עוברים 30 יום? מה הפיתרון?
שלןם רב,
ניתן "לאלץ" שדה במערכת המקוונת ולצרף מכתב נלווה לשומה העצמית ולציין שהנתונים שצוינו אינם נכונים ושעם קבלתם יתוקן הדיווח- בינתיים לא חשופים לאי דיווח ורק מבצעים השלמה מאוחרת לדיווח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום. אכן מדובר בבעייה נפוצה וקיימת שמחייבת תכנון מקדים אחרת משלמים ביוקר! חשוב להדגיש שבעת מכירת נכס חייבים להצהיר למיסוי, ואחד הסעיפים שנשאלים היא האם מדובר "ביחידת מגורים אחת". אם מדובר ב...
המשך תשובה