האם קבלת מידע מוקדם בכתב לגבי היטל השבחה מהעיריה , לפני שמוכרים בית, מחייבת אחר כך את המוכר והוא לא יוכל לערער עליה בזמן המכירה? כלומר- האם אי ערעור על המידע נחשבת כהסכמה לתוכנו? הרי אין טעם לערער ולשאת בהוצאות כל עוד לא מוכרים... ומה מחויבות העיריה למידע כזה? כלומר- האם בזמן המכירה לא יחולו שינויים - יכולה העיריה לשנות את גובה ההיטל?
קבלת המידע המוקדם אינה פוגעת בזכותך להגיש השגה
מאידך הסתמכותך על המידע מחייבת את הרשות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. המקרה שלך אינו חד משמעי. הוא מחייב טיפול משפטי ספציפי כדי לבחון את ההיתכנות לקבלת החזר מס רכישה. מוזמן לפנות אל משרדנו ונשמח לסייע. בברכה, עו"ד אושר אלקיים....
המשך תשובה