זכינו במחיר למשתכן ואנחנו מתגרשים. עדיין לא נכנסנו לבית ולא ניכנס. רוצים להגיש ועדת חריגים ולמכור את הדירה עכשיו. מה הדין לגבי מס שבח שהרי לא נגור בדירה בכלל.
שלום רב,
כדי להנות מפטור ממס שבח במכירת דירתכם היחידה היה עליכם להחזיק בה תקופה של 18 חודשים מיום קבלת טופס 4 / מסירת החזקה המוקדם מבינהם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

טומי שלום רב. התשובה אינה חד-משמעית, והיא תלויה במכלול נסיבות ספציפיות. החוק אמנם מכיר בחריג מיוחד לפטור ממס במכירת דירה כשיש חצי דירת ירושה , אך הזכאות אליו מותנית בעמידה במספר תנאים מצטברים, ש...
המשך תשובה