קניתי דירה בקבוצת רכישה והיא דירתי השניה האם אשלם מס רכישה רק עבור הקרקע או רשויות המס ישומו את הדירה כשתהיה מוכנה ויחייבו אותי מס לפי השומה של דירה מוכנה תודה על המידע
תלוי איך הם יפרשו את העיסקה. כרכישת קרקע או כרכישת דירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב יעקב החוק הוא מאוד ברור שאכן יחול מס רכישה - שכן אם לא היה חל כולם היו מעבירים חלקים באופן שווה ומתחמקים באופן מוחלט ממס רכישה. גובה המס שיחול תלוי במספר הדירות של אותו הנכד. ישנן שיק...
המשך תשובה