שלום רב, אדם ערירי הוריש לשני אחיינים שלו דירה. האחיינים מוכרים את הדירה ששוה 600,000 ש"ח בפטור (4 שנים) וכעת כל אחיין מעוניין לחלק מה-300,00 ש"ח לאחים שלו. האם החלוקה הזו היא ארוע מס כלשהו .? האם מותר להעביר לאחים במתנה כסף מדירה שהאח הגדול קיבל בירושה ? האם צריך להצהיר איפשהו על ההעברה הזו ? כל אח יקבל בסביבות 30,000 ש"ח.
העברת הכספים בין האחים במתנה אינה אירוע מס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אבי. אינני יודע מה קראת - אבל חוק מיסוי מקרקעין הוא חוק מאוד מורכב ועל כן חשוב להשתמש בשירותיו של מי שזה המקצוע שלו. אחד המקרים הבודדים בו החוק קובע 4 שנים היא במקרה שהדירה או הכספים לרכ...
המשך תשובה