שלום, בינואר 2011 הועברה אליי דירה במתנה מאבי. עד כמה שידוע לי, ניתן למכור אותה רק לאחר 3 שנים בפטור ממס שבח (מכיוון שזוהי העברה מאב לילד). עם זאת, שאלתי היא - במידה והדירה שימשה בעיקר לעבודה משרדית של אבי כעוסק מורשה ברוב הזמן שעבר מאז נתינת המתנה, האם ניתן להחשיב אותה כדירת משרד ולמכור אותה על פי הוראת השעה בפטור ממס שבח? עד כמה שהבנתי ניתן למכור לפי הוראת השעה דירה בפטור אם היא הועברה לפני 05.06.2011. תודה.
ישנה גם הוראת שעה שאינה מחייבת שהשימוש היה למגורים
אולם עליך להזדרז במכירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסף לוי שלום. השכרת הדירה לפועלים היא טריקית. ישנן הרבה נקודות שצריך לדעת מעבר לנושא מס השבח, וצריך לבחון את כולן במקשה אחת. לעניין השאלה שלך - עדיף להימנע מפרשנות של השכרת הדירה לעובדים שכן...
המשך תשובה