שלום, אני מתכוון לקנות עם אחים שלי אדמה ריקה ולבנות עליה בעצמי כמה בתי מגורים. האם נהיה חייבים במס רכישה על אדמה שלא בנו עליה עדיין? אדר
ודאי- מס רכישה בשיעור של 5% משווי המגרש + עלויות הפיתוח (תלוי בשלב הפיתוח)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גדי. הכלל המשפטי החשוב ביותר הוא שתכנון עושים מראש. אם אתה מתכנן לחסוך במס, עלייך לעשות זאת עוד בטרם חתימת ההסכם, ולערוך את ההסכם בצורה שתאפשר לך לשלוט על הנכס הנמכר, ותוך שמירה על זכויותיה...
המשך תשובה