האם יתכן שצברתי במהלך שנתיים עבודה כעובדת שעתית (כ- 200 שעות בשנה) רק 9 שעות חופשה? (כן, שעות ולא ימים...) בכל תלוש שקבלתי צוין למטה יתרה של חשבון חופשה. עם סיום העסקתי הגעתי למספר 9.2 האם יתכן שמדובר בשעות ולא בימים? אני שואלת כי בתלוש האחרון, עם סיום העסקתי תחת הסעיף של "פדיון חופש" חישבו לי 9*40 ש"ח (שהשתכרתי לשעה) כלומר, התייחסו ל 9 כשעות ולא כימים!. האם כך נהוג לציין צבירת ימי חופש, על בסיס שעות ולא ימים? האם יתכן בכלל שזה היקף ימי החופשה שצברתי במהלך שנתיים בהם לא ניצלתי אף יום חופש או שמדובר בטעות? תודה רבה מראש!
זה תלוי כמה ימי חופש מימשת.
נהוג לספור ימי חופשה בימים ולא בשעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הכל שאלה האם מתקיימים יחסי עובד ומעביד בין השחקנית למועדון/ האגודה. אם כן - אזי כמובן ששכר מינימום הכללי הוא הרלוונטי. אין שכר מינימום ספציפי לשחקני כדורגל....
המשך תשובה