שלום רב אני מקבל פנסיה ועובד במפעל. עשו לי תאום מס ונתנו לי טופס עבור מבטחים וטפס עבור מקום העבודה הנוכחי. קבעו לי 25% מס עד תיקרה מסוימת ומעל 48%. ככה בשני הטפסים. שאלתי האם ה25% מס הם מדורגים או מהשקל הראשון אחויב בשתי ההכנסות? תודה.
נא פנה לפורום מתאים או לייעוץ רו"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ממש לא חוקי. זו האזנת סתר ומנוגדת לחוק האזנות סתר. זו היתה שיחה פרטית שהיא לא היתה חלק ממנה ולכן ההאזנה לה והקלטתה על אחת כמה וכמה- אסורה בתכלית....
המשך תשובה