אני עובדת בשני מקומות עבודה. לאחר הלידה התפטרתי מאחת העבודות עקב טיפול בילד. האם אני זכאית לדמי אבטלה עבור העבודה ממנה התפטרתי. עלי לציין כי בעבודתי הנוכחית משכורתי גבוהה יותר מהשכר שקבלתי בעבודה ממנה התפטרתי.
אסיה שלום,
נא פני לפורום המתאים ו/או לביטוח לאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המכסה לאחר קיצור שבוע העבודה היא - 182 שעות ולא 186, בתשלום מלא כאילו עבדת 186. המשמעות היא העלאת שכר השעה. אם רוצים שתעבדי שעה נופת בום חמישי יש לבדוק האם המכסה כולל השעה הזו מגיעהל- 182 שעות ובכל ...
המשך תשובה