במקום עבודתי נהוג להשלים לעובדים גלובליים ימי חופשה עד ל22 ימי עבודה. לדוגמא: עובד יצא ל5 ימי חופשה אך בפועל עבד 20 ימים, נוצלו בשבילו רק 2 ימי חופשה. האם הדבר מוכר? יש פסיקה בעניין עובדים גלובליים וימי עבודה?
נוהג הוא מקור נורמטיבי מחייב בדיני העבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אני לא מכירה הוראה הפוטרת מעסיק מלמסור תלושי משכורת לעובדים, המשקפים את התשלומים בפועל כולל סכום הנטו. החובה היא עד התשעה בכל חודש. אם את לא מדווחת כעובדת בביטוח לאומי יש לטפל בכך בדחיפות ולדרוש את...
המשך תשובה