האם מקום העבודה רשאי לנקות לי מזמן ההפסקה המגיע לי במשמרת את ההפסקות שלקחתי בשביל להתפנות? למשל מגיע לי במשמרת 30 דק הפסקה, כל דקה שהייתי בשירותים יורד לי מהזמן הפסקה המצטבר כך שבסופו של דבר נשאר לי הפסקה מאוד קצרה לטובת אוכל. (במידה ואני מבקשת תוספת של זמן נאמר לי שזה חריג ולא תמיד מאשרים)
לכאורה המעסיק נוהג שלא כדין. מומלץ לפנות לייעוץ משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זה נכון. את צריכה לפנות לייעוץ פרטני לעריכת החישוב המדוייק ופניה למעסיקה לשלם לך את ההפרשות. אי אפשר להפריש רטרואקטיבית מעבר לשנת עבודה שוטפת....
המשך תשובה