שלום, המעסיק שכח לשלם עבורי ביטוח לאומי החל משנת 2012 וכעת מבקש שאשלם את הכל רטרו. בינתיים ועד להסדרת התשלום המעסיק אינו משלם לי משכורת. 1. האם חוקי? 2. מהן זכויותיי? תודה רבה
מי דורש את התשלום? המעסיק או ביטוח לאומי?
אם המעסיק לא שילם בגין העובד ולא הוריד מהמשכורת את דמי הביטוח הלאומי אזי הדרישה לגיטימית לתשלום, אבל לא לגיטימי לא לשלם משכורת כתנאי לתשלום דמי ביטוח לאומי רטרואקטיבית. זו הלנת שכר. יש לוודא שהחישוב עבור הדרישה הוא אכן נכון, עם רואה חשבון או חשב מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כל עובד זכאי לחופשה, לפי הקבוע בחוק חופשה שנתית בהתאם למספר ימי העבדה בשנה (במתכונת העבודה שלך). הנוסחה מופיעה שם. לגבי דמי הבראה- זכאות מתגבשת אחרי 12 חודשי עבודה מלאים, כך שנראה לי שאתה כבר זכאי. ...
המשך תשובה