יש לי טכנאים שעובדים בחוץ קבוע. לטענתם הם לא עושים הפסקה ואוכלים במהלך נסיעה ברכב. אני בשעון הנוכחות ציינתי 45 ד' הפסקה האם זה תקין? או שאני צריכה להוריד את זה מהשעון נוכחות? מה אני אמורה לעשות אם כן?
אם את משלמת להם על הפסקה בגין 45 דקות, את צריכה לבקש מהם שייקחו אותה בפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חופשה ללא תשלום חייבת להיות בהסכמה. בהיעדר הסכמה המשמעות ברורה. את יכולה לסכם איתו שהוא ממשיך את כל הזכויות התלויות בוותק, מה גם שהרצף- אם ההפסקה היא לשלושה חודשים לא נקטע. הכי חשוב יהיה לדאוג לרצף הפ...
המשך תשובה