אשמח לדעת האם מנהלת חשבונות שעובדת 5 ימים בשבוע, צריכה לקבל חופשה שנתית על פי חוק (10 ימים בשנה) או שהיא שייכת להסכם קיבוצי כלשהו הנותן לה זכויות נוספות... דיאנה
דיאנה שלום,
לא מוכר לי הסכם עבודה ספיציפי על מנהלי חשבונות. יש לבדוק את הוראות ההסכם האישי שלך.
בברכה,
עו"ד מאיה בן חיים רוזן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הייתי ממליצה לוודא זאת מול הביטוח הלאומי, ממה שאני מבינה הביטוח הלאומי משלם דמי לידה אוטומטית במגזרים שונים, כנראה שגם למקבלות דמי אבטלה,לגבי חודשים הנכללים בחשבון תק` האכשרה. אם ילדת ב- 28.3- כלומר ...
המשך תשובה