אני קיבלתי מהמעסיק הודעה שאני ממשיך את החל"ת עד סוף יוני. אמרו לי שאני אמור לשלם לקרן הפנסיה את הביטוח. כמה אחוזים אני אמור לשלם מהשכר? האם אני צריך לשלם רק את החלק שלי או גם של המעביד? אם אני צריך לשלם גם את חלקו של המעביד הסכום מאוד גבוה ולא יישאר לי כסף מהתשלום שאקבל עבור החל"ת, האם אני אמור לשלם גם לביטוח לאומי ולביטוח בריאות? תודה
התשלום בתקופת החל"ת הוא עבור הכיסויים הביטוחיים בלבד, והוא כמה מאות בודדות של שקלים בלבד. מציעה לבשדוק את זה מול מבטחים.
אתה צריך לבדוק כמה עולה לשמר את הזכויות. זה מינימאלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
העמלה נחשבת לשכר שעתי. חוק חופשה שנתית קובע כי מעביד ישלם לעובד בעד ימי החופשה דמי-חופשה בסכום השווה לשכרו הרגיל, לפי החוק שכר רגיל הוא כל תמורה, בכסף או בשווה כסף, המשתלמת לעובד על-ידי המעביד בעד שע...
המשך תשובה