שלום, אם המעסיק יחזיר אותי מחל"ת לשכר הנמוך מדמי האבטלה שאותם אני מקבל, האם אהיה זכאי להשלמה לסכום דמי האבטלה (ואני זכאי למיטב הבנתי לפחות עד סוף יוני 2021) או שזה נכון רק במקרה ואני מתחיל אצל מעסיק חדש? לגבי המסלול השני של מענק חזרה לעבודה - הוא רלוונטי רק למי שעבד לפחות 14 ימים עד ה-30.4 ולכן זה כבר לא רלוונטי עבורי. תודה
אין מנגנון כזה של השלמה ל"שכר אבטלה" או לסכום דמי האבטלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תשובה לשאלה זו הינה מורכבת וחסרים מעט נתונים. יחד עם זאת לדברייך, בסופו של יום את לא חזרת לעבודה והתפטרת ממנה. ניתן לפנות למשרדנו לשם קבלת ייעוץ משפטי בנושא. הייעוץ הינו בתשלום. ...
המשך תשובה