עבדתי בחודש יוני במקום חדש במשך שבועיים והחלטתי לעזוב ועד עכשיו לא קיבלתי משכורת והמעסיק לא עונה לי, רציתי בבקשה לדעת מה אני יכולה לעשות בדיוק עם זה כי אני כבר אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות ואם אני צריכה עורך דין.
את יכולה להגיש תביעה לביה"ד לעבודה.
לא כלכלי לך לקחת עו"ד.
יש לסיוע משפטי בבתי הדין של לשכת עוה"ד.זה עדיף בהלנה של שכר לתק' ככ קצרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תנאי הזכאות לדמי לידה: - לידת ולד חי - הפסקת לעבוד -תקופת אכשרה- את עובדת שכירה או עובדת עצמאית, וצברת תקופת אכשרה מזכה (חודשים שבהם עבדת ושילמת דמי ביטוח לאומי, גם אם הם לא רצופים). בהתאם לתקופת...
המשך תשובה