היי, אני עוזבת את מקום העבודה שלי אחרי 5 שנים. צברתי ימי מחלה וחופשה. האם אני צריכה לקבל אותם במשכורת האחרונה?
ימי חופשה כן, כפדיון. ימי מחלה בעקרון אינם ניתנים לפדיון אלא במקרים מיוחדים שבהם מותר לפי הסכם. בסיכוי גבוה אין לך פדיון ימי מחלה אלא רק חופשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על מעסיק לתת לעובד טופס 161 תקין, כך שהעובד יקבל את זכויותיו בגין סיום עבודתו. עליך לפנות למעסיק ולבקש לקבל טופס תקין. ככל שלא ינתן לך כזה, יכול ויש עילה לפנות למעסיק בדרישת פיצוי ו/או דרישה לקבלת טופ...
המשך תשובה