מעסיק שילם לי חלקית מהשכר המגיע לי, אני כבר לא עובד אצלו אבל הוא החסיר לי מעל 50% מהמשכורת. מה אפשר לעשות?
ייתכן וישנה עילת תביעה, אך יש לשים לב כי מדובר בתקופה קצרה מאוד.
ניתן לפנות למשרדנו לשם קבלת ייעוץ משפטי. הייעוץ הינו בתשלום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זה נשמעו לי כמו עבירה על גבול הפלילי. אם כולם יפנו ביחד למשטרה ולמעסיק עצמו עם או בלי הקב"ט - הסיכוי לפגיעה יורד. דרך אגב- לדעת מזה ולא לדווח - לדעתי הוא כשלעצמו עבירה....
המשך תשובה