היי , אימא שלי עובדת 17 שנה במקום העבודה, רוצה לעזוב לפני גיל הפנסיה. האם היא תהיה זכאית לקבל פיצויים? למרות שהיא התפטרה? או חייב שהארגון יפטר אותה ? תודה
אם היא לפני גיל פנסיה ותתפטר, ללא סיבה המזכה בתשלום פ"פ היא לא תהיה זכאית. הזכאות נגזרת מפיטוריה על ידי מקום העבודה.
מצד שני אם הפרישו לה הפרשה מלאה לפיצויים אז גם אם היא תתפטר, כל הפיצויים צבורים בקרן הפנסיה שלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק אינו נוקב במונח יום חול או יום שישי אלא מזכה בשעה אחת ביום, שתיקרא שעת הורות, בתנאי שהעובדת מועסקת במשרה מלאה כנהוג במקום העבודה של העובדת או שהיא מועסקת במשרה שהיקפה 174 שעות בחודש לפחות, לפי הנ...
המשך תשובה