שלום עבדתי בעבודה שהיא מהבית (לא פגשתי את המנהל שלי בחיים פנים מול פנים) ויום אחד קיבלתי תלוש עם כל הימי חופש שלי נפרעו וכו'(כל מה שמראה על סיום העסקה) ולא התקיים לי שום שימוע לפני כן. רציתי לדעת האם אני יכול לתבוע את החברה? ואם כן היכן התביעה מתבצעת?
יכול. התביעה מוגשת בהתאם למקום ביצוע העבודה לביה"ד שמחוז שלו היא בוצעה על פי חלוקת בתי הדין לאיזורים. משרדי מגיש תביעות כאלה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
055-4532942
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אתה עובד משמרות? אם ממילא אתה לא עובד, אין סיבה לקזז חצי יום חופשה מהיום הזה. אם זה יום שממילא היית אמר לעבוד בו, ראז אם אתה לא עובד- חוקי לקזז....
המשך תשובה