שלום. אני מעניקה שירות במגזר הציבורי כמטפלת פרא רפואית דרך קופת החולים, רציתי לשאול האם מותר לי במקרה שהמטופל/ת מדבר אלי בצורה לא יפה ומזלזלת או מרים עלי את הקול וכל הסיטואציה אינה נוחה לי כלל לסרב להמשיך להעניק טיפול ולהעביר אותו למטפל/ת אחר? (יתכן שהוא ידרש לחזור לרשימת המתנה אם אין מטפל אחר זמין).
אני מציעה, במקום להגדיר את המצב כ"סירוב למתן טיפול" שתתקשרי עם הממונה עלייך בנושא ותבקשי להעביר למטפל/ת אחר/ת.. מבחינת דיניהעבודה את לא צריכה להסכים להתייחסות מזמלזלת או להרמת קול עלייך מצד מטופל (מקבל השירות).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ורד שדות משרד עו"ד
053-7428201
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הודעה מוקדמת יש ליתן על פי חוק ובהתאם למספר הימים שיש לתת. כך, אם במקרה זה עלייך לתת שבעה ימי הודעה מוקדמת, אלה נספרים קלנדרית מיום מתן ההודעה, קרי אם ניתנה הודעה על סיום עבודה ביום 1.12.22, זו תסתיים...
המשך תשובה