תפסו אותי על גניבה בסופר בסך 2000 שקל . הזמינו אותי לחקירה ופתחו לי תיק . אני רוצה לדעת האם התיק יעבור לבית משפט ? ואם כן באיזה נזק זה יגמר ?
נעמה שלום,
מסיבות טכניות התשובה לשאלתך התעכבה, עימך הסליחה.
לא ברור האם נחקרת עדיין או אם לאו.
העברת התיק לבית המשפט היא סוגייה שתלויה במספר גורמים ובעיקר בשיקול דעת של התביעה, בעבר, בחומרת המעשה ועוד מספר גורמים.
רצוי להיוועץ בעורך דין טרם החקירה. להיוועצות בעורך דין לפני מתן תגובה בחקירה יש משמעות דרמטית על תוצאות ההליך.
מוזמנת לתאם פגישה ולהגיע למשרד.
יום טוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מנור שלום, אין חובה על החשוד להעביר נימוקי שימוע בכתב (שומוע בע״פ הוא חריג) לשלוחת התביעות/לפרקליטות (לפי העניין) וזו זכותו בלבד. עם זאת, לאחר קבלת מכתב היידוע בזכות הזכות לשימוע, עומדת לחשוד הזכות ...
המשך תשובה