המשטרה פרצה, באופן לא הכי חוקי, לבית שלי עם צו חיפוש. בשנת 2008 הוגש כנגדי כתב אישום והורשעתי בעבירות של תקיפה וחבלה. כעת המשטרה מצאה בבית חצי סיגריה של מיסטר נייס גיי ושני כלי עישון. האם אני מסתכן בתיק פלילי נוסף?
כאשר המשטרה חוקרת תיק היא בהחלט מסתכלת על גליון ר.פ. וזה עוזר לה לקבל החלטה לגבי התיק.
מיסטר נייס גיי עד כמה שידוע לי לא נכנס לפקודת הסמים.
במצב בו חומר לא נכנס לפקודה אז מדברים על טיפול רשלני בחומר רעיל.
נוכח החזקת הכלים, עברך והמלחמה בתופעת נייס גיי, קיים סיכון להסתבכות בפלילים.
הכי פשוט להתקשר לתחנה ולבדוק מה סטטוס התיק עפ"י פ"א.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום, לגבי קוד וססמה לכניסה למערכת מנ״ע (מערכת נפגעי עבירה): תוכל לקבל אותם במש״ל (מרכז שירות לאזרח) בתחת המשטרה בה הגשת את התלונה. לגבי העתק של כתב האישום: תוכל לקבלו ממזכירות שלוחת התביעות שתג...
המשך תשובה