שלום - הגשתי ערר והערר התקבל, אך לא זימנו לחקירה בתחנה את החשוד שכנגדו הוגש הערר כבר במשך חודש. שאלתי היא - כמה זמן לאחר שהערר מתקבל מזמנים את החשוד להיחקר? התבשרתי על כך שלא זימנו את החשוד לחקירה, למרות שהערר התקבל והתיק נפתח לחקירה מחודשת לאחר שנסגר.
לירון שלום,
אין נהלים בנושא זה. אני מציע להתאזר בסבלנות.
במידה שהחשוד לא יזומן לחקירה בתוך 6 חודשים מיום קבלת הערר-הייתי פונה בפניה חריפה לפרקליטות המדינה (תחום עררים).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חזי שלום, הלב שלי יוצא אליך. תיארת כ״כ יפה את מה שאתה וכ״כ הרבה הורים עוברים במסע של ההורות שאין לו מדריך וכולנו מתמודדים איתו תוך כדי תנועה. כולנו עושים טעויות ומלאכים יש רק למעלה. בשורה התחתונה, ...
המשך תשובה