שלום - הגשתי ערר והערר התקבל, אך לא זימנו לחקירה בתחנה את החשוד שכנגדו הוגש הערר כבר במשך חודש. שאלתי היא - כמה זמן לאחר שהערר מתקבל מזמנים את החשוד להיחקר? התבשרתי על כך שלא זימנו את החשוד לחקירה, למרות שהערר התקבל והתיק נפתח לחקירה מחודשת לאחר שנסגר.
לירון שלום,
אין נהלים בנושא זה. אני מציע להתאזר בסבלנות.
במידה שהחשוד לא יזומן לחקירה בתוך 6 חודשים מיום קבלת הערר-הייתי פונה בפניה חריפה לפרקליטות המדינה (תחום עררים).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליה שלום, זימון כדין לנאשם יהיה מסירת ההזמנה לדיון לנאשם או לבן משפחה המתגורר עמו שהוא מעל גיל 18 (או ניסיון למסור לאחד מהם והנחת ההזמנה במקום, במקרה שסירב לקבלה)....
המשך תשובה