האם אני עלול להתמודד עם כתב אישום לאחר שנתתי לנהג חדש לנהוג ברכב בבעלותי? לא ידעתי שהוא נהג חדש ולא ידעתי שאם הוא נהג חדש אז הוא נוהג ללא מלווה. האם יכול להיות שגם אני אפגע מנהיגתו של נהג חדש ברכבי למרות שהוא מודה שהוא לקח את הרכב בלי רשות ומודה שאני לא קשור למקרה בכלל?
על פי המתואר בפנייתך לא נראה שיפנו אליך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריק שלום, עדיף שתפנה את השאלה לפורום תעבורה, מכיוון שאני מניח שהיא נוגעת לעבירת קנס שנוגעת לתעבורה. בעבירות אלה יש פסיקה של ביהמ״ש העליון שאני פחות שולט בה....
המשך תשובה