שלום רב, קצת מורכב, אך בזמן הקורונה עברתי דירה עקב מצוקה כלכלית, המשכירה היתה אצלי חתמנו חוזה שאין בו את הפרטים המלאים שלה, הבטיחה לשלוח את החוזה שתגיע הביתה..שלחה ו בוואצאפ ומחקה, לאחר תקופה ארוכה גיליתי שהחוזה גובה אוטומטית ומסתבר שנעלמו כל הסעיפים של ההתחיבויות שלה, בנוסף לכך, היות והיא מחקה שלחה לאחר 3 חודשים לאחר איום שלי בתביעה! חוזה אחר שמתנה את השארותי לשנה נוספת, או עזיבת העיר.( אכן הזוי) הדירה דירת נופש עם בעיות רבות שלא יודעתי עליהם....האם בנושא כזה של מרמה וזיוף אפשר להגיש קובלנה פלילית פרטית? במשטרה כבר הגשתי, והם טוענים שזה אזרחי, הגשתי ערר ובקשה לצילום החקירה. תודה רבה ענתיה
רעות שלום,
לא הצלחתי להבין האם מתקיימת עבירה פלילית. מוזמנת ליצור איתי קשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דוד שלום, אם כוונתך היא למועד התיישנות בנוגע להעמדת חשוד לדין בתיק רכוש-הרי שתקופת ההתיישנות היא 5 שנים אם מדובר בעבירה מסוג עוון (הסגת גבול, החזקת רכוש גנוב, גניבה ועוד) ו-10 שנים במידה שמדובר בעביר...
המשך תשובה