אני הייתי באשפוז בגלל שאחד ההורים קרא לפסיכיאטר לבית בגלל שקצת צעקתי ?? ולא היה לי תרופות להראות לו אז זה נגמר במה שאמרתי מקודם ועכשיו אני בטיפול בכפייה בבי"ח (לא פסיכיאטרי) והם מאיימים להחזיר אותי לאשפוז אם אני יפסיק תטיפול מה עושים בסיטואציה הזאת
ממשיכים בטיפול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רובי שלום, בהנחה שמדובר בכמות סם מעבר לצריכה עצמית (בפעם הראשונה בקנבוס והחשיש סוגרים מחוסר עניין לציבור)-ומניסיוני באלפי תיקי סמים בעבר-סביר להניח שכתב אישום יוגש כנגדך בתוך 4-3 חודשים מיום התפיסה. ...
המשך תשובה