אני הייתי באשפוז בגלל שאחד ההורים קרא לפסיכיאטר לבית בגלל שקצת צעקתי ?? ולא היה לי תרופות להראות לו אז זה נגמר במה שאמרתי מקודם ועכשיו אני בטיפול בכפייה בבי"ח (לא פסיכיאטרי) והם מאיימים להחזיר אותי לאשפוז אם אני יפסיק תטיפול מה עושים בסיטואציה הזאת
ממשיכים בטיפול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלכס שלום, מלבד תשלום קנס (ולפעמים גם תשלום פיצוי), בהסדר מותנה החשוד חותם על התחייבות להימנע מביצוע עבירה לתקופה של כ-6 עד 9 חודשים. רק בסיום תקופת ההתחייבות התיק הופך מפתוח לסגור (וכדאי שתוודא זאת...
המשך תשובה