שלום האם המשטרה חייבת לדווח לי על ממצאי חקירה פלילית? אם כן, באיזה שלב?
און שלום,
בסיום החקירה, על המשטרה לשלוח למתלונן או לחשוד הודעה בדבר סגירת התיק (או שהחשוד מקבל כתב אישום או מכתב יידוע בדבר זכותו לשימוע, תלוי בסוג העבירה).
במידה שהחשוד מבקש לדעת את עילת סגירת התיק, הוא יכול לקבל זאת בכתב בתחנה בה נחקר (אצל רכז/ החקירות).
במקרים רבים, המשטרה אינה טורחת לשלוח למתלונן או לחשוד את מכתב סגירת התיק ומוטב שיבדוק זאת בעצמו, מדי מספר חודשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סמדר שלום, קשה מאוד להעריך מה יתפתח בתיק של בעלך. אני מניח שמדובר בתיק של תקיפה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין או אפילו פציעה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין ולא רק ב״קטטה״. נוכח פרק הזמן המשמעותי בו בעלך...
המשך תשובה