שלום, נעצרתי לפני כ-5 חודשים. על הפרת צו הרחקה, מאז המשטרה לא פנתה אליי. ואני אישית לא רוצה לפנות אליה ,לא להעיר דובים. אם לא קיבלתי כתב אישום, מה הסיכוי שסגרו לי את התיק? והאם יש סיכוי שכל כך הרבה זמן הם לא שולחים כתב אישום? לדעתך זה אומר שהם סגרו לי את התיק? כבר 5 חודשים עברו. תודה
אלעד שלום,
סביר להניח שהתיק נסגר מחוזר עניין לציבור.
אם תיגש לכל תחנת משטרה לבדוק את הסטטוס של התיק (עיון במרשם הפלילי שלך) זה לא יעיר אף דוב משנתו.
בימים א-ה משעה 08:00 עד 16:00 בצירוף ת.ז. ניגש ליומן ובתוך 5 דקות יתנו לך לעיין במסך המחשב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גיל בר-אור, משרד עורכי דין
055-4532755
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קטיה שלום, במידה שאביך יגיש נגדך תלונה-יוגש נגדך כתב אישום ומירב הסיכויים שהתיק יסתיים בפסק דין ללא הרשעה (כל עוד תקחי אחריות על מעשיך אצל קצינת המבחן, תביעי חרטה ותתחייבי לבצע סדר גודל של 120 שעות ש...
המשך תשובה