שלום , בעלי ואני החלטנו להתגרש . עשינו חוזה בנינו וסיימנו יפה . עורכת דין מטעמי ראתה את החוזה ואישרה אותו שהוא תקין , רק שהיה דבר שלא חשבנו עליו ובעלי העלה אותו. נכון להיום הוא ישלם מדור 800 ש״ח , במידה ויבוא יום ויכנס לגור איתי גבר בדירה או שאני מתחתנת ועדיין נשארת בדירה האם על פי חוק הוא יהיה מחוויב לשלם מדור או לפחות שליש ממנו ? יש לנו ילד אחד בן שנה וחצי . סיכמנו בנינו שהוא ימשיך לשלם שליש כול עוד אני לא עוברת לבית של גבר אחר גם אם יגור איתי גבר בבית שאני שוכרת כיום האם זה בסדר לקחת לו שליש על זה ? חשוב לי לדעת על פי חוק תודה. מראש שני
שלום שני,
בעלך אמור לשלם מזונות ומדור עבור בנכם. בעקרון גבר אחר אינו אמור לשאת במקומו במזונות בנך ואולם יתכן ובמקרים מסויימים, בעיקר אם בן זוגך החדש ישתתף בתשלום שכ"ד, ירד המדור והשליש יחושב מההפרש שנותר.
בברכה,
עורכת דין ענת גוטליב שטיינמץ
דיני משפחה, גישור וירושה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעקרון יש לכאורה שינוי נסיבות מהותי, אבל אני צריך לקבל נתונים נוספים כגון גיל הילדים, היקף זמני השהות שלך עם הילדים ומידע נוסף, אשמח אם תיצור עמי קשר טלפוני ותעביר לי המסמכים והמידע על מנת שאתן לך יעו...
המשך תשובה