שלום שירה אני עדיין בתהליך הגירושין, אבל כבר חתמתי על ההסכם. אני מעוניינת לפתוח אותו ועו"ד שלי לא רוצה לשתף איתי פעולה, כי לטענה הסיבות לא מספיק חזקות. איך אני עושה את זה? למי אני נגשת והאם זה אמור לעלות לי טרחה כספית נוספת? תודה על העזרה!
אני לא מכירה את פרטי המקרה אבל אם את מיוצגת יתכן מאד שעוה"ד שלך ממליץ לך לפעול כך או אחרת מסיבות מסויימות (הוא הרי מכיר את עובדות המקרה). בכל אופן את תמיד יכולה לפנות ליעוץ משפטי נוסף ויש להניח שתדרשי לשלם שכר טרחה עבור יעוץ זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר לערוך נספח להסכם הגירושין ולקבוע הסדרים לגבי יציאת הקטינים מהארץ ולאשרו בבית המשפט. יחד עם זאת, יש צורך בכל טיסה לחתום על מסמך הסכמה מול נוטריון מתורגם לאנגלית על מנת שניתן יהיה להציגו בשדות התעו...
המשך תשובה