שלום רב. בתי בת 23. במשך כל ילדותה, אביה לא שילם לה מזונות כפי שהוא היה אמור לעשות לפי הסכם גירושין. האם היא יכולה לתבוע את המזונות בדיעבד?
כן! בן בתך יכולה לפעול לגביית המזונות בהתאם לפסק הדין אשר לא שולמו , במסגרת הליכי הוצאה לפועל. אגב, בתך אף רשאית להגיש נגד אביה תביעת נזיקין, עקב הזנחה והתנערות ממילוי החובה של האב כלפיה, ואף לתבוע פיצויים בגין נזקים שנגרמו לה, כמובן שהכל בכפוף לכך שאכן קיימת עילת תביעה וכי ניתן להוכיחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברור. אתה חייב לערוך עמה נספח להסכם גירושין / הסכם חדש ולקבוע בו, בין היתר, כי המדובר כעת באחריות הורית משותפת, לעדכן את נושא תשלומי המזונות ומי נושא במה, ולרשום כי ההסכמה רטרואקטיבית למועד בו שיניתם ...
המשך תשובה