נפרדתי מבלי ואנחנו עובדים על הסכם גירושין בהליך גישור ויש לנו עורך דין משותף. בעלי מתעקש שיהיה סעיף בהסכם בו אני מתחייבת לוותר על תביעת העיזבון שלו במידה ויילך לעולמו לפניי. הוא מתנה את זה בכך שאקבל חלק יותר גדול מהדירה עכשיו. אשמח לקבל ייעוץ לגבי הסעיף הספציפי הזה, בתודה מראש,
היי
דרישת בעלך אינה נראית הגיונית.
הרי אם חלילה מחר ילך לעולמו מי ישלם את מזונות ילדיך?
אין מקום להכניס סעיף זה.
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כעקרון אם תפתחו בביה"מ תצטרכו לפתוח תיק נוסף עבור הגט בבית הדין הרבני. ההבדל בעלויות זניח במקרה של תיק הסכם. בדרך כלל בית המשפט יותר מעמיק בדיוני אישור הסכם....
המשך תשובה