שלום לך, בעלי ואני וארבעת ילדינו גרים בבית שקיבלתי בירושה מסבתא שלי לפני 17 שנה. מה הזכויות שלו ושלי בבית אחרי הגירושים? האם העובדה ששילמנו על השיפוץ ביחד נותנת לו זכויות בנכס? תודה רבה
היי,
בעקרון ולפי החוק דירת ירושה הינה רק ליורש.
יחד עם זאת, העובדה שאתם מתגוררים בדירה 17 שנה ושיפצתם אותה בהחלט נותנת לו זכות לטעון לחלק בדירה....אולי לא 50% אך בהחלט חלק.
מבלי לשמוע את כל פרטי הדברים לא אוכל לתת יעוץ טוב יותר.
לכן, את מוזמנת לשיחת ייעוץ.
עו"ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפשר לערוך נספח להסכם הגירושין ולקבוע הסדרים לגבי יציאת הקטינים מהארץ ולאשרו בבית המשפט. יחד עם זאת, יש צורך בכל טיסה לחתום על מסמך הסכמה מול נוטריון מתורגם לאנגלית על מנת שניתן יהיה להציגו בשדות התעו...
המשך תשובה