לפני שלוש שנים עברתי לעיר אחרת במרחק 170 קמ ממקום מגוריו של הגרוש שלי, בהסכם הגירושין רשום שבמידה ויתבצע מעבר זה אמור להיות בתיאום וכן רק אם זה לטובת הילד,הגרוש שלי היה מודע למעבר ולא התלהב ממנו, אך חתם על אישור המעבר של הילדה לביהס בעיר החדשה. היום אחרי 3 שנים הוא תובע אותי ומבקש פיצויים וכן לבטל את תשלום דמי המזונות שכן עברתי ללא הסכמה וידיעתו, יש לציין שזה נעשה בעיקבות תביעתי אותו בהוצלפ משום שלא שילם לי מזונות כבר קרוב לשנה. האם יש סיכוי שיבטלו לי את המזונות ויחייבו אותי לשלם לו פיצויים?
היי
הסיכויים שלו קלושים מאחר ועברו 3 שנים.
עו״ד מיכל זלינגר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוודאי שקיימת עילה להפחתת מזונות, אם אין לך יכולת לעבוד או היה וההשתכרות שלך קטנה בפועל. צור עמי קשר טלפוני בענין זה על מנת לקבל יעוץ משפטי פרטני במקרה שלך...
המשך תשובה