שלום, ברצוני לשאול- האם עדיף לפנות למגשר לשם הסכם גירושין? למה? אם אנחנו מעוניינים בהסכם גירושין אז מתי פותחים תיק בבית דין כשיש הסכם או עוד לפני? תודה
תיק בבית הדין פותחים **רק** אחרי שכבר יש הסכם מוסכם וחתום.
בוודאי שעדיף לעשות את ההסכם אצל מגשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

את יכולה לבקש שהאיזון ייעשה בהתאם לחוק חסכון פנסיוני ואז חלקך בפנסיה של בעלך נרשם על שמך וניתן יהיה למשיכה כאשר בעלך ייצא לפנסיה. באשר לזכויות גמל ו/או השתלמות, את צריכה להעביר את פסק הדין וההסכם לגופ...
המשך תשובה