שלום, אני ובעלי התחלנו בהליכי גירושין לפני שנתיים בבית המשפט לענייני המשפחה אך לבסוף החלטנו לתת הזדמנות אחרונה ולנסות להמשיך ביחד. עם זאת העורכי דין שלנו הכינו הסכם שלום בית שהוא כמובן הסכם לגירושין אם הנישואים לא יעלו יפה על הפרק, עכשיו הייתי רוצה לדעת מאיפה להתחיל את הליכי הגירושין אם מהרבנות וללכת עם הסכם מוכן לשם או להמשיך בבית משפט לענייני המשפחה? כמובן שאני רוצה "לחסוך" לנו ולילד זמן וסבל כמה שפחות. אשמח אם אקבל מענה תודה
שאלתך אינה ברורה לי, ככל שיש כבר הסכם גירושין חתום ומאושר, מה ההתלבטות, מדוע עלייך לנהל הליכים ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קשה להגיד מהו מרחק מקובל. הדבר תלוי בנסיבות כל תיק. תבדקו ביניכם מה המרחק שתסכימו לנסוע אתם עצמכם ותגיעו להסכמה. בית משפט אמור לאכוף זאת אלא אם טובת הילדים תגרום לסטיה מכך. במקרה של חילוקי דיעות - אתם...
המשך תשובה