שלום רב, אשתי ואני רוצים להתגרש. שאלתי היא לגבי תשלום מזונות לאישה. בבעלות אשתי דירה. לפני הנישואים חתמנו על הסכם ממון ורוב הפריטים בבית רשומים על שמה. אין לנו ילדים. האם בתנאים אלה יכולים לחייב אותי בתשלום מזונות? תודה
נדרשים פרטים נוספים על מנת לענות על שאלתך, אני ממליצה לפנות ליעוץ אישי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לשקול שינוי תנאי המזונות, בכפוף לכך שתוכיח שינוי לרעה במצבך הכלכלי שלא היה צפוי, ירידה בהכנסות, עליה בהוצאות, עליה בהכנסות אם הקטינים וכו`. נא צור קשר טלפוני עמי לצורך קבלת יעוץ מעמיק יותר....
המשך תשובה