במהלך לידת בני החליטו הרופאים לבחור בלידה רגילה על פני ניתוח קיסרי כאשר התינוק היה גדול מידי בכדי שיוכל להיוולד בצורה הרגילה. כתוצאה מכך נגרם לתינוק שלי שבר בידו הימנית. עכשיו אני מעוניינת לתבוע את בית החולים על קבלת ההחלטות השגויה. למי אני צריכה לפנות?
עדי שלום רב., מה היה משקל בנך במהלך הלידה ?., מה מצב היד כיום ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה