במהלך לידת בני החליטו הרופאים לבחור בלידה רגילה על פני ניתוח קיסרי כאשר התינוק היה גדול מידי בכדי שיוכל להיוולד בצורה הרגילה. כתוצאה מכך נגרם לתינוק שלי שבר בידו הימנית. עכשיו אני מעוניינת לתבוע את בית החולים על קבלת ההחלטות השגויה. למי אני צריכה לפנות?
עדי שלום רב., מה היה משקל בנך במהלך הלידה ?., מה מצב היד כיום ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה