שלום, ההריון של אשתי נחשב כהריון מסוכן בגלל הגיל שלה. אבל למרות זאת בחדר לידה לא היה רופא מומחה אלא רק מיילדת ולמרבה הצער הילד שלנו נולד עם שיתוק מוחין. האם יש חובה לנוכחות רופא מיילד בלידה? תודה מראש
שמואל שלום רב., יש לבחון כלל התיעוד הרפואי ולבחון האם הייתה התרשלות שהיא שגרמה לנזק.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סימה, במענה לשאלתך - המקרה לא בהכרח ייחשב כרשלנות. חסרים פרמטרים רבים ע מנת לבצע הערכה ראשונית, לדוגמא- הערכת משקל התינוק, ההתקדמות בתעלת הלידה, מספר הריונות קודמים וכיו"ב. מה הכוונה בשימוש בכוח-...
המשך תשובה