הגעתי בחודש תשיעי לבית החולים מיוזמתי לאחר שהרגשתי תנועות של העובר. למרות שהגעתי מיוזמתי, ולמרות שהתחננו בעלי ואני להיכנס ללידה, הרופאים סירבו וסירבו. בסופו של דבר הוכנסתי לניתוח בהול, הילד יצא בצבע סגול ולי נגרמו נזקי גוף. עד היום (שנה וחצי אחרי) אני סובל מכאבים עזים וקשה לי להרים משאות ומשקלים כבדים. כיצד מגישים תביעה נגד הרופאים?
מה מצבו של הילד כיום ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה