הרופא שלי החליט שאת הלידה שלי יבצעו בניתוח קיסרי, אבל לא הסביר לי מהם הנזקים שיכולים להיות ולמרות שהיתה לי אופציה ללדת גם בלידה טבעית, הוא לא השאיר לי ברירה והסכמתי בלי לדעת בכלל במה זה כרוך. בעקבות הניתוח יש לי נזק לרחם. יש סיכוי לתבוע?
הילה שלום רב.,
יש הכרח לבחון התיק הרפואי הן לפני הלידה והן של תהליך הלידה על מנת להעריך הסיכויים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה