שלום רב לעו"ד, בתי נולדה אחרי הריון תקין לגמרי ללא שחלות. כלומר היא לא תוכל להביא ילדים בעתיד. הבעיה התגלתה רק שבועיים לפני הלידה. האם קיימת עילה לתביעה בגלל הגילוי המאוחר? המון תודה
שני שלום רב., תביעה בגין הולדה בעוולה דורשת לפי הפסיקה עמידה במבחנים של הפסקת הריון וזהו לא המקרה. ולכן למרבה הצער ספק אם יש ניתן לתבוע לפי עילה זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין די פרטים בפניה על מנת להבין את נסיבות הלידה. מכל מקום, מבחינה מקצועית מענה ראוי יכול להינתן לאחר איסוף מלוא המסמכים הרפואיים ובחינה ראשונית שלהם, וככל שיש בהם בסיס לטענה תתבצע פניה למומח...
המשך תשובה